Glasba je najbogatejša umetnost:
pripoveduje o najbolj iskrenem, tudi neizrekljivo pove,
a je hkrati najrevnejša umetnost, nič ne reče.

(G. W. F. Hegel)

OSMI TEDEN POUKA NAUKA O GLASBI, SOLFEGGIA NA DALJAVO


Objavljeno: 16. Maj 2020



8. teden šolanja na daljavo


Učenci, starši lepo pozdravljeni!


Pred nami je 8. teden pouka na daljavo. Okoliščine se spreminjajo in tako od ponedeljka 25.5.2020 dalje v glasbeni šoli pričenjamo tudi s poukom nauka o glasbi in solfeggia. Torej se vidimo.

Seveda bomo upoštevali navodila NIJZ, prezračevali, razkuževali, pazili na 1,5 m razdalje,…
Rešene naloge za 8. teden fotografirajte in mi jih pošljite v pregled na telefonsko številko: 031 504 379 ali na e- mail: polonca.demsar@guest.arnes.si

 

Do skorajšnjega snidenja lp Polona Demšar

 

RAZPORED DELA IN NALOG PO RAZREDIH ZA 8. TEDEN (18.-22.05.2020)

 

1. razred nauka o glasbi
V MALIH GLASBENIKIH BOSTE NA STRANI 52 REŠILI NASLEDNJO NALOGO:
7. NALOGA: NOTNA MATEMATIKA – V OKVIRČEK NAPIŠITE NOTO ALI PAVZO
NA STRANI 53 PA NASLEDNJO NALOGO:
8. NALOGA: REŠITE KRIŽANKO

 

2. razred nauka o glasbi
Ponovimo glasbena znanja. V delovnem zvezku odprite stran 54 in rešite naslednje naloge:
7. naloga: napišite F-dur lestvico, (F-dur ima nižaj pri tonu h)
9. naloga: v notno črtovje vpišite tone male oktave (pomoč v notni hišici na str.49)
11. naloga: ob klaviaturi določite cele - 1 in poltone - ½ tone (pomoč: 1- ena tipka je vmes, ½ - med dvema sosednjima tipkama)

 

3. razred nauka o glasbi
V delovnem zvezku odprite stran 80 in rešite naslednji nalogi:
50. naloga / 51. naloga: na dane predznake določite lestvice, ime vpišite v krogec.
Pomoč:
lestvice z višaji – zadnji napisani višaj poiščite na klaviaturi. Za ½ tona navzgor dobite ime lestvice.
lestvice z nižaji – ime lestvice pove predzadnji napisani nižaj. (glej 1. nalogo na str.49 in 55)
Nadaljujte na strani 81:
52. naloga: pobarvajte ali obkljukajte pravilne trditve

 

4. razred nauka o glasbi
V delovnem zvezku odprite stran 74 in rešite naslednjo nalogo:
21. naloga: pobarvajte ali obkljukajte pravilne intervale, pomagajte si s klaviaturo
Nadaljujte na strani 76:
30. naloga: ob klaviaturi določite akorde – d, m, zm, zv kvintakord (pomoč na str. 52/6. naloga)

 

5. razred nauka o glasbi
V delovnem zvezku odprite stran 59 in rešite naslednje naloge:
6. naloga: transponirajte melodijo iz d-mola v e-mol (za violinskim ključem napišite višaj fis in zapis pričnite en ton višje)
7. naloga: napišite intervale
8.a naloga: določite akorde, pomagajte si s klaviaturo

 

6. razred nauka o glasbi
V delovnem zvezku poiščite stran 82 in rešite nalogi:
43. naloga: napišite v katerih lestvicah se nahaja D7 v duru in molu – prvi ton akorda je dominanta v lestvici
40. naloga: na danih tonih napišite D7 ( v3+m3+m3 )

 

Ples 1. razred in Ples 2. razred
Po svojem izboru si na spletu, youtubu, RTV SLO,… oglejte plesno-glasbeno oddajo, balet, musical,…in na kratko v zapisu strnite svoje vtise.

 

Solfeggio l.
V delovnem zvezku na str. 46 preberite zapis o BARKAROLI in na str. 48 o PESMI BREZ BESED. Zanimivosti, značilnosti lahko poiščete tudi na spletu, youtubu,…in jih kratko predstavite v zapisu. Poslušate lahko Barkarolo J. Offenbacha in Pesem brez besed F. Mendelssohna po vašem izboru.

 

Solfeggio ll.
Izberite melodijo, pesem po lastnem izboru. Uporabite svoje glasb.-teoretično znanje in napišite spremljavo k izbranemu primeru.

Spletno mesto uporablja piškotke. Z njimi zagotavljamo funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Več o piškotkih Se strinjam Onemogoči piškotke